-------------------------------------------------------------------




Saturday, February 6, 2010

AKU CAPEKKKKKKKKKK!!!!!!

Hari ini hari Ahad... hari yang sepaling bz saya di Tatapan Minda. Bukan bz mengajar tetapi bz menghantar pelajar dari blok depan ke belakang dan dari blok belakang ke depan. (Tapi heran wal ajaibnya badan saya tak jugak slim.)

Seperti biasa setiap hari Ahad di Tatapan Minda kami semua sibuk yang amat-amat kerana sesi kelas paling pack between 9 pagi hingga 12 tengahari. Kelas yang berjalan cuma kelas Membaca dan Spoken English tetapi yang menjadikan penat dan sibuk kerana bilangan pelajarnya yang semakin meningkat. Sepanjang jam 9 - 12 tu.. 20 kelas yang berjalan....

Bila dah banyak pelajar maka banyak la kerenah yang ada. Bila pelajar dah banyak ibu bapa pun banyak jugak...Naik penat mulut saya senyum dan bercakap. Hehehe sampai saya nak ke toilet pun tak sempat...
Mujurlah by 12 tghari senyap semula... sesi pack akan bermula semula jam 3 ptg nanti. Aduh!!!! kaki ku pun terasa sakit kerana berjalan ke depan ke belakang pastu naik tangga dan turun tangga.

Bak kata KID pada saya semalam capek...... Jadi saya pun capek jugak ler ari nih...

0 comments:

Post a Comment

Guru & Ibubapa: Siapakah Pendidik Sebenarnya?

 
Tatapan Minda Copyright © 2011