-------------------------------------------------------------------




Friday, January 29, 2010

AZAM UNTUK UPDATE BLOG SELALU

Orang nak ada blog saya pun nak jugak. Orang lain selalu update blog tapi saya selalu menggaru kepala apa nak tulis..Kadang tu idea banyak tapi ntahlah nak tulis tak reti pulak ish...

Anak saya yang nak amek UPSR tahun ni pun ada blog.. konon saya pun naklah up to date macam budak2 ni. Bukan apa senang nak komunikasi dengan budak2 skrang ni cepatlah boleh tackle cara diaorang.

Kesian saya kena marah dengan SAB....Saya minta dia link blog saya ni dengan blog dia.. kononnya nak create peminat la macam dia tapi saya tak selalu update blog... jadi apa lagi mengamuk la anak dara sorang ni....

Tak pe Sab sejak malam tadi lepas kena marah dengan awak ni... saya janji akan cuba sedaya upaya update kan blog ini ye.... Kalau saya terlupa tolonglah ingatkan saya ye....

Minggu depan saya akan indahkan lagi rupa paras blog ini ye supaya tak boring...

0 comments:

Post a Comment

Guru & Ibubapa: Siapakah Pendidik Sebenarnya?

 
Tatapan Minda Copyright © 2011