-------------------------------------------------------------------




Friday, January 29, 2010

KETINGGALAN ZAMANKAH AKU???

Hari ini semasa mengajar ekonomi asas form 5.... students saya mentertawakan saya...Tetiba teringat masa saya f5 dulu.. saya pun pernah mentertawakan mak saya sama macam budak2 ni mentertawakan saya.

Isunya simple jer... Bahasa singkatan masa kini.

LOL = Laugh out loud
idts = i don't think so
xoxo = hugs and kisses
sk8er = skater
aq = aku
tc = take care
idk = i don't know
ily = i love you
imy = i miss you
omg = oh my god
t10 = thanks
10q = thanks you

Adus!!!! Ketinggalan zamankah saya ini???? t10 to u all kids sab n kid for your info... hahhahahha so next time bila anak saya hantar msg kepada kawan2 dia dah tahulah saya...

0 comments:

Post a Comment

Guru & Ibubapa: Siapakah Pendidik Sebenarnya?

 
Tatapan Minda Copyright © 2011